tisdag 19 april 2011

Underbara SOL, älskar vädret just idag :D

..känns nästan sådär att åka iväg från detta underbara vårväder... Ska åka på semester i England i två veckor och är lite rädd för att det är sommaren man kommer tillbaka till...Löjligt kanske ngn tänker men jag ÄLSKAR verkligen våren och vill inte missa den...
Nåväl funderar över hur det ska gå med maten i England, ska ju inte vara i en storstad där men kan välja och vraka utan mer på landsbygden...Får väl mumsa på mina proteinbarer i värsta fall, men ngt borde man väl kunna pilla i sig...Bara man slipper pajer och puddingar URK....

Igår skulle jag investera i lite nya underkläder, glad i hågen stövlade jag in i affären... Såg tre trosor för 199:- passar mig tänkte jag... När jag frågade expediten om inte trosorna fanns i större än L tittade hon på mig och sa: hmmm fast L räcker till dig... Jasså sa jag och kände mig dum.. När jag sedan inte riktigt visste om jag skulle ha C eller D cupa eller 95 eller 85..Tittade hon på mig igen och sa: hmmm jag tror c 85 blir perfekt till dig.. Jaha sa jag och köpte två.... Kan meddela att dom satt perfekt :D... Man hinner liksom inte riktigt med... Jag tycker ju att XXL är min storlek liksom, L känns ju jätte litet, jag har ju inte gått ner hälften av min övervikt ännu... Kanske man kan ha M ngn gång i framtiden....ska bli spännande....

1 kommentar: