söndag 5 december 2010

Beställt flyyyyt....

Ett steg längre...idag har jag beställt "flykittet", det är baserat på enbart protein och nästan inga kolydrater. Detta ska intas från och med måndagen efter jul alltså över nyårshelgen...hmmm det innehåller soppor, drycker och omeletter,,,jammi :(.. MEN jag har tillåtelse att festa på nyårsafton med hummer och sallad iaf..Inget vin inte ens colalight....Jag måste börja trappa mer på colalighten och sötningsmedel redan nu..Hemskt är det, har börjat med bara en halvliter cola light/zero om dagen...Jösses va lite det är..Hade en grym huvudvärk igår innan jag fick dricka min cola, idag har det gått bättre men huvudvärken ligger där och lurar..Snacka om att vara beroende.... Som tröst får jag ,under flytperioden, äta vissa grönsaker, dom som växer ovan jord, dom innehåller nästan inga kolhydrater exempelvis: sallad, sparris, broccoli, svamp, vit och grön kål, blomkål, gurka, squash, endiver, spenat, paprika, rädisor, sojagroddar färska, purjolök och färska tomater...jammi igen...är inte ngn grönsaksnörd precis men man får ju tugga iaf....Ska dricka minst 1.5 l vatten oxå och jag som verkligen inte gillar vatten..men man får dricka smaksatt vatten så jag antar att Loka och sånt är okej..Kaffe och the utan socker är tillåtet..tyvärr dricker jag inte kaffe och om jag dricker te vill jag ha mycket honung i men nääää det kan jag fetglömma liksom...Blääääää Det blir hårda två veckor är jag rädd men en bra början på "det som komma skall"... Ska ju börja ett nytt liv så det är väl bara att bita ihop jag har ju själv valt...... och då ska man inte klaga...

1 kommentar:

  1. Det blir nog en jobbig period men det klarar du! och det är väl bara att vänja sig... eller vad är det för mat du får äta efteråt?
    Ses väldigt snart!! Stooor kram!!!

    SvaraRadera