torsdag 2 december 2010

Ibland undrar man hur vissa tänker....

Dom flesta i min omgivning som vet om "det som komma skall" uppmuntrar och peppar mig, tycker att mitt val är rätt osv.. Igår fick jag ett brev med ett utklipp från en tidning från min far. Artikeln i utklippet handlar om en kvinna som hade gjort en G-byepass i Östersund, under operationen hade kirurgen skadat kvinnans mjälte så hon höll på att dö...Hmmmmm nu funderar jag på hur min far tänkte när han gjorde valet att skicka denna trevliga upplysning till mig...I min värld har man alltid ett syfte med det man gör, speciellt en sån här sak som är planerad eftersom man gör sig besväret att klippa ut en artikel, lägga den i ett kuvert och gå till postlådan med det.. Jag tänker att det iaf inte är gjort i peppnings och stöttnings syfte... Undrar vad han tror att han vinner på det hela... Förmodligen har han inte tänkt längre än näsan räcker..så som man säger om korkade tonåringar som inte förstår konsekvensen av sina handlingar..Okej om man är impulsstyrd och ung..Men om man är snart 78 bast och har svårt att röra sig måste det har varit mer än en impuls som styrde...eller ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar