onsdag 30 mars 2011

Fy fabian.....

...va obehagligt det är när jag glufsar i mig maten för fort... Det känns vidrigt, gör ont som tusan och sen överproducerar jag saliv, snor och tårar ...Det bästa är att kräkas...Då lättar det direkt, blir så förbannat trött på mig själv när jag utsätter mig för det genom att glömma bort lilla maggen och glufsa på... Annars mår jag kanon, det känns så härligt när jeansen hänger och fladdrar, kan faktiskt ta av mig dom utan att knäppa upp, me like :D... Mors på er...

5 kommentarer:

  1. Heja dig!! Grattis till minskningen! Ska bli spännande att se hur du ser ut i sommar :)

    SvaraRadera
  2. Ja, sååå svårt att äta sakta, jag behöver en dator eller tidning för att det inte ska gå så fort....men har man slängt i sig i hyperfart sedan barnen kom för 22 år sedan. så tar det nog tid att bryta detta hemska mönster man har haft.
    Ha en bra dag, Annika

    http://ankanplankan.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  3. Annika: Jag använder oxå datorn eller tv när jag ska äta..Man måste komma på ngt som avleder ;))
    Ha en bra dag själv...

    SvaraRadera
  4. Vad cool bloggen har blivit :)

    SvaraRadera
  5. Hmm tack lekte lite med färger och sånt...Kul med förändring ;)

    SvaraRadera