måndag 7 mars 2011

Länge sen sist....

..har inte haft varken tid eller ork att blogga här, vet ju inte heller om ngn läser...Nåväl min lilla magge mår nog rätt bra tror jag..Den gör inte så mycket väsen av sig mer än att jag är hungrig för det mesta..Men på ngt konstigt sätt blir jag nöjd väldigt snabbt...Ibland tror jag att jag själva har svårt att skilja på hunger och törst känslan..Att jag även har slutat snusa gör ju inte saken lättare, är ju sugen på snus 24-7 hela tiden...och det tror jag oxå blandas ihop med hunger/sugen på ngt känsla.... Matintagen går oftast bra, har lite problem på jobbet där jag ofta blir stressad, förra veckan tog det stopp direkt och jag var tvungen att gå ut en kort promenad för att få frisk luft,spydde en liten sväng oxå sen var allt bra...fast jag åt inte mer...Det är första gången det händer och det är riktigt obehagligt vill jag lova... Annars märker jag inte av min operation direkt och det känns ju bra, jag går ner i vikt även om det inte rasar, perfekt...Känner mig nöjd över den delen i mitt liv. På torsdag är det Kalla Fakta och det ska bli spännande att se hur dom vinklat det hela.. Är personligen ingen förespråkare för dylika Tv program då jag tycker att de oftast kränker den lilla människan på ett eller annat sätt...Men men vi får se...hoppas jag får möjlighet att titta bara, jobbar kväll då...Lev väl alla ni där ute och var rädda om er .....

2 kommentarer: