fredag 12 november 2010

Hmmmmmmmmm

Idag har jag ägnat mig åt att späda på min skrajsenhet inför min operation.. Surfat runt på olika sidor och läst om allt elände som hänt andra som magsäcksopererat sig... Shit, ännu mer skraj ju...Avslutade iaf med att läsa några positiva bloggar för att jämna ut det hela liksom...Har ju två månader på mig att fortsätta detta, frågan är hur jag ska fokusera...tror jag mixar lite... Men givetvis med fokus inställt på det positiva, kan ju lika gärna dö av överviktens följdsjukdomar som av operationens sviter..Förr eller senare ska man ju ändå lämna in liksom...Funderar oxå på det här med att flyta innan operationen.. Vet inte om jag behöver men det skulle nog kännas bra...tror jag... Jag tänker att man förbereder sig för det som komma skall på ngt sätt....Och man fick ju dricka Cola light läste jag på ngns blogg, det känns ju tryggt...Fast hmmm undrar hur det är med vin...Det borde ju vara bra, ett glas rött om dagen är ju nyttigt som tusan...för allt liksom... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar