måndag 22 november 2010

Tiden går.....

..och jag har inte tänkt jättemycket på det som komma skall... Idag var jag hos min alldeles egen frissa och  det på tal...Hmmm konstigt vad mycket förtroende man ger till sin frisör...Antar att dom får höra ett och annat...Jag är stammis hos min, har gått där de sista iaf 6 åren, trivs kanon så det kanske kändes tryggt för mig att lätta mitt hjärta en aning.....Pratade även med en referensperson från CFTK förra veckan, det kändes bra. Hon hade gjort samma operation för ungefär ett år sedan... Lite tips, råd och lite runtomkring snack.. Det känns konstigt, när man ska börja boka in saker nästa år i almenackan, som före och efter liksom...Bokade in lite aktivteter i maj och funderade då på: Hur mår jag då, hur ser jag ut osv...Det känns annorlunda att tänka så..Det är en stor grej för mig det här och jag hoppas så innerligt att det ska gå bra och att jag ska må bättre, framförallt fysiskt än jag gör idag...Orka arbeta hårdare och röra på mig mer, sova bättre och kunna välja lite mer vad jag sätter på mig för kläder..... Nu är det ungefär 50 dagar kvar, läskigt är det och ännu läskigare kommer det att bli........

1 kommentar: