onsdag 5 januari 2011

> en vecka kvar........

....igår var det en vecka kvar...Lite pirrigt, värre blir det väl antar jag...Hungern verkar ha flytt sin kos...iaf oftast..Har fått irriterande blåsor i min lilla "prinsessmun" hmmm trodde först jag hade ont i halsen men hmmm undrar vad det kan vara? Gör ont när jag sväljer och kliar..Googlade förstås på det och fick väl inget direkt svar..Kan vara svampinfektion eller virus..Jaha vad ska man tro...Kunde bero på näringsbrist...Gubben fick order om att ta svängen förbi Apoteket och se vad dom hade att erbjuda...
Har inhandlat lite saker till "efteråt" tänkte att det kunde va bra att ha hemma när man bor en bit från stan... Funderar på mina belöningar jag ska ge mig själv. Vad det ska vara och när...Har kommit på : SOLtatuering, nagelgrejamojj, ansiktsbehandling.....mmmm det får räcka så länge..SOLen skall jag få bara för att jag vågade och resten får jag klura på ;)...
Nu ska jag klura på vad jag ska packa ner inför resan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar