måndag 17 januari 2011

Måndag igen....

..snart en vecka sen operationen..Jag mår ganska bra tycker jag, orken lyser med sin frånvaro har jag märkt. Gubben och jag var på bio i går och att gå från bilen till bio tog orken ur mig.. Va faan tänkte jag hur kan det vara möjligt att bli så trött och nästan flåsig... Filmen var iallafall helt i min smak ,Änglagård, med härliga naturbilder och människor som trots allt har förmåga att utvecklas ;) Idag har jag halkat ut en sväng med hundarna, snorhalt på grusvägarna tur man har Icebugg...Orkar inget vidare långt men man får väl öva upp sig...

Har lite svårt att få i mig det jag borde, på kliniken sa dom att vi skulle fokusera på drycken och kanske jag får i mig 1 liter om dagen..Min älskade cola är ett minne blott, har vispat bort kolsyran och smuttat på den men det smakar inget vidare, ganska bläää faktiskt... Dricker vatten med lite Funlight för att få smak eller ngt annat som smakar...Actimel små drickyogurtar funkar oxå bra och hör och häpna osötat fullkornsvälling hmmm låter blää men är mmmmm för lilla maggen ;)
Idag ska jag prova en frusen soppa på potatis o purjolök, tänkte tina den mixa den och dela upp den i portioner om typ 1.5 dl... Hoppas jag gillart för det är mest bläää med vad jag än provar just nu ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar