lördag 1 januari 2011

Nytt år, nytt liv .....

..lite Hummer avnjöts högtidligt tillsammans med ngra hemkokta havskräfor på Nyårsafton, ja Hummern var oxå hemkokt förstås...Kändes otroligt gott efter 5 dagars äckel...Mina flytgrejer är verkligen hemska, jag kommer aldrig mer äta sånt iaf inte dom här..Jag sparar på dom två smakerna som smakar minst pulver och parfym ifall jag skulle må alltför illa av dom andra..Ska äta fem påsar om dagen men får som bäst MAX i mig fyra, dricker mycket vatten och the. Har dragit ner på min älskade Cola light men tar ungefär ett glas om dagen. På Nyårsafton festade jag på Cider light, helt okej det oxå... Dom andra i min familj ska äta potatisgratäng idag men det gillar jag inte längre så det gör inget. Själv ska jag mumsa på en påsomelett och lite grönsaker..nammi nammi :(..På måndag ska jag vältra upp på vågen och se om en veckas h-vete har gett ngt resultat..man kan ju alltid hoppas..sista veckan kanske blir lättare om så är fallet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar