söndag 23 januari 2011

Söndagkväll...

..har haft en ganska soft helg tillsammans med Gubben och jyckarna...Har varit ute lite och gått, orkar inga långa sträckor ännu men jag känner att kraften börjar återvända... Maten är så där har svårt för puree konstistensen, det funkar bra med yougurt och fruktpureer men när det handlar om mat som puree då blir det svårt för mig... Favoriten är knäckemacka med leverpastej och lite majonäs ;) Barnmatsburkar är bra att ha men smakar inte mycket.... Jag får verkligen tänkta mig för att äta sakta, jag som alltid varit världsmästare i att äta fortast av alla runt bordet ;) Oj vad ont det gör om man äter för fort, det blir liksom stopp och man vill försöka svälja ner den stooora onda klumpen som sitter ivägen... Bara och sluta äta och gå och vila... Det blir ju kanon om jag inte lär mig innan jag ska jobba..Hmmmm "tyvärr folks ni får klara er en stund tanten ska gå och vila" ;) inte jätte funktionellt på mitt arbete iaf... Jag ska verkligen fokusera på att äta ursakta.....Funderar på att härma Skalman med en mat och sov klocka iaf en mat och drick klocka, de e svårt att hinna med allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar